مهیـــــــــــــــــــــاس

... لحظه هایت را در هم آمیز،و بگذار حاصل هم آغوشی طلوع و غروب هایت ، زندگی باشد

مهیـــــــــــــــــــــاس

... لحظه هایت را در هم آمیز،و بگذار حاصل هم آغوشی طلوع و غروب هایت ، زندگی باشد

چی شدم ؟!

همیشه وقتی آدمایی رو تو موقعیت ها و نقش های خاص می بینم واسم خیلی وقتا به راحتی حدس داشتن اون نقش از روی ظاهر و لایف استایل  طرف معلومه.

اما راجب خودم همیشه دوس داشتم غیر قابل پیش بینی باشم . در اصل برای خودم


اصلا فکرش رو نمی کردم ارشد شدن باعث تغییر رویه ی زندگیم تا این حد بشه !

وقتی به پارسال نگاه می کنم تغییرات کاملا مشهودی رو تو تمام ابعاد زندگیم می بینم. رسما احساس می کنم پیر شدم

حالا دیگه خودم هم شدم کسی که همه به راحتی می فهمن من یه دانشجوی کارشناسی پر شور و هیجان با مسایل روتین این دوره نیستم

مطمئنن اگه درس رو می بوسیدم و مسالمت آمیز ازش جدا می شدم همچنان تو مرحله ی قبل استپ می شدم

شاید حتی یه مرحله هم عقب تر می رفتم !

فکر کنم اگه باز هم بخوام ادامه تحصیل بدم دیگه خودمو قرار نیس بشناسم

خود قبلیم رو دوست دارم

خود قبلیم ، بمون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد