مهیـــــــــــــــــــــاس

... لحظه هایت را در هم آمیز،و بگذار حاصل هم آغوشی طلوع و غروب هایت ، زندگی باشد

مهیـــــــــــــــــــــاس

... لحظه هایت را در هم آمیز،و بگذار حاصل هم آغوشی طلوع و غروب هایت ، زندگی باشد

8. من !!!

تو راهروی ساختمون مرکزی داشتم راه میرفتم که پشت شیشه ی رزروشن سلف عکس یک دختر کوچولوی خوشگل که چسبونده بودن توجهم رو جلب کرد..بی اختیار از حرکت ایستادم


_ ببخشید...


+ خانم تایم شارژ تموم شده.فردا بیاید


_نه نمیخوام شارژ کنم... میشه عکس این بچه رو  بهم بدین ؟؟؟


+ این رو میخواین ؟؟؟ چرا ؟؟


_ آخه مال منه !!!!


یه لبخندی میزنه و میگه : ا مال شماست ؟؟ همین جا رو زمین افتاده بود . بفرمائید... 


_ ممنونم !


+ کی هست حالا ؟؟


_ خودمم !!


+ جدی؟؟؟ بزار نگا کنم... ا آره راست میگین .. آخی... ماشالله... خدا نگه اش داره !!



یه لبخندی میزنم و ، میرم ...



               





   پ.ن : جون من اعتماد به نفس رو داشتی ؟؟؟  



۷

دقت کردین سال به سال نمی رقصیم و شادی نمیکنیم همین که دم محرم میشه زرت و زرت مهمونی و آهنگ و بزن بکوب و آرایش و مدل مو های جدید و ... از ترس اینکه  ای وای ۲ ماه قراره بپوسیم !! حالا انگار اون 10 ماه دیگه خیلی کیفمون کوکه ! 

 

 

والله با این نوناشون !!!  

 

 

 

 

طبق عادت و عرف و سنت و ادای احترام ، منم مثه همه ماه محرم رو تسلیت میگم...

 

 

+ مرسی از بابک عزیز که پیگیر حالم بودی... فقط می تونم بگم بد و خوب رو شکر.... چیز دیگه ای نمیشه گفت. شاداب باشی همیشه

۶

نگو که عشق معجزه نمی کند 

            

   بعد از رفتنت 

 

   مدتهاست که با یک چشم 

 

            گریه می کنم....

۵.دنیای این روزای من

این روزا واقعآ وقت آپ کردن ندارم ٬ شاید !  از دانشگاه که میرسم خونه یه جنازه ام که واقعآ نمی دونم چه جوری می تونم خودمو به تخت برسونم گاهی حتی لباسامم عوض نمی کنم ! وقتایی هم که خونه ام مقوله ی گ ش ا د نمیزاره که پاشم دو ساعت کامی رو روشن کنم و واستم بالا بیاد و ... دائم با گوشی کانکت میشم و بچه ها رو می خونم. کلآ یه مدتیه خوندن خیلی بیشتر بهم میچسبه تا نوشتن ! 

انصافآ امسال درگیریم هم زیاد نشده. تا حالا تو عمرم انقدر نقش فعال به عنوان یه شهروند جامعه نداشتم !! 

از درس و دانشگاه گرفته تا جلسات نقد شعر و نقد داستان و نقد فیلم و فعالیت تو انجمن های مختلف و کلاس کاریکاتور و آموزش کاریکاتور و سفارشای مختلف رنگارنگ و...... دلم لک زده واسه یه لایک تو پیجم !!! 

حالا یکی نیس بگه تو خودت درسای خودت رو نمیخونی امتحانا رو نمیری تحقیق و کنفرانس داوطلبی هم که پیشکشت تحقیق واجبت رو هم هنوز انجام ندادی اونوقت نخبه ی علمی رشته ی ما که شاگرد اول هست و کلی مقام و فلان داره و ترم آخره اومده سر یه تعارف کاملآ احمقانه و خشک و خالی من به خاطر قطع بودن نت دانشکده٬ تحقیق هفته ی بعد جمعیت شناسی اقتصادی اجتماعی رو محول کردن به بنده ! بابا آخه من نمیدونم تحقیق رو با کدوم پ می نویسن حالا بیا واسه نخبه تحقیق بده ! فک کردی چی آقا ؟؟؟فک کردی واقعآ کی هستم من ؟؟؟ من تحقیق محقیق بلد بودم الان اینجا بودم آخه ؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ 

 

پ.ن : دو نقطه خط صاف    :|